i love u

falska människor är det värsta jag vet.
allt va så jävla perfekt i börrjan men sen
kom du in i bilden ! det va då allt blev helt
fuckt upp, och jag lnskar allt va som det va då
det va du och jag, bara vi två. vi är som gjorda
för varandra. jag har aldrig i hela mitt liv gillat
någon lika mycket som jag gillar dig.
du är
den perrfekta dröm killen. du är min prins !
önskar jag bara kunde stanna tiden just nu.
då skulle livet vara så jävla bra !
jag lnskar och hoppas att inget mer kommer hända
och speciellt inte någon av er. just nu har jag
den bästa killen i hela världen!


Kristiian Leppänen

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sluta ingenting är julias fel

2010-09-15 @ 21:51:13
Postat av: jenny

har ja sagt på ngt sätt att de e julias fel eller, vi e vänner och ja bryr mig ite. ´vem du än e så ska ja kolla upp det och kolla vad du vill , säg de till mig istället din jävla mes. "anonym" host

2010-09-15 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0